Marketing
piaskowanie elewacji
Jak wiadomo gdyby nie reklama to wiele produktów w ogóle by się nie sprzedało a o kolejnych konsumenci w ogóle nie wiedzieliby, że istnieją podobnie jest z przemysłem gier komputerowych, chociaż w ostatnich latach coraz więcej gier jest online, co za tym idzie reklamy wyświetlane są w Internecie za pomocą mailingu lub też migających banerów. Reklamy w tym przypadku mamy dwie z jednej strony jest reklama propagująca zakup gry pokazująca najlepsze jej elementy, aby zachęcić do kupna, ale z drugiej strony coraz częściej mamy do czynienia z reklamami społecznymi, które mają na celu uświadomienie jak dużo czasu dzieci spędzają przed komputerem i jak bardzo destrukcyjny wpływ ma to na ich rozwój. Nie chodzi tutaj o to by zrezygnowano z kupowania dzieciom gier, zabronieniu im grania, ale o to by kontrolować czas poświęcany wirtualnemu światu oraz temu, z jaką tematyką ma do czynienia dziecko czy aby na pewno odpowiednią na swój wiek, jeśli rodzice nie są zorientowani mogą zasięgnąć języka w różnego rodzaju pismach i recenzjach.