Balmain w popularnej szwedzkiej sieci
Współpraca Balmain z H&M przyniosła bardzo dobre efekty. To między innymi bogato zdobiona, barokowa, czarna z biało-złotymi zdobieniami sukienka. Niestety jest dostępna w bardzo wygórowanej cenie – to prawie tysiąc sześćset złotych. Innym ciekawym elementem serii jest już bardziej przystępna cenowo, kremowa marynarka stylizowana na lata 90. – można ją kupić za niecałe czterysta złotych.
Dużą popularnością oraz aprobatą klientów cieszyła się prosta, minimalistyczna koszulka z klasycznym logo Balmain. Można w kolekcji zauważyć ogólną prawidłowość, chyba typową dla marki – zdobienia są bardzo liczne, jednak jednocześnie bardzo proste. Dzięki temu stroje nie wydają się tak ekstrawaganckie, a bardziej uporządkowane i eleganckie. Dominują również dwurzędowe kroje, co ponownie przypomina o latach dziewięćdziesiątych. Kolekcja wydaje się udana, a nastroje klientów są zdecydowanie pozytywne.
Bardzo możliwe, że to jedna z ostatnich kampanii tego rodzaju w firmie H&M.